Представена публикация

Мъжки речник – какво казват мъжете, а какво си мислят?

Ако си мислите, че мъжете са отворена, та дори и прочетена, книга за жените, гарантираме, че грешите. Нямате си и представа колко похотливи и забавни мисли се крият зад иначе съвсем невинни думи.
Мъжки речник – какво казват мъжете, а какво си мислят?
Мъжки речник – какво казват мъжете, а какво си мислят?
Мъжете обикновено казват точно каквото мислят, но жените редовно търсят скрит под смисъл и чуват нещо съвсем различно, заради което после се сърдят на мъжете, които няма как да ги виним, че въобще не могат да разберат какво се случва и защо половинката им ги гони с точилката, вика подир тях или плаче, заключена в спалнята.
Но има и моменти, когато за по-лесно мъжете казват това, което жените искат да чуят. Или казват нещо просто за отбиване на номера...
Мъжки речник
  • Мъжки речник – какво казват мъжете, а какво си мислят?„Гладен съм!“ – Гладен съм, какво има за ядене... и дано да е месо!
  • „Добре!“ - Правя се на умрял и дано тя не ме закача!
  • „Трябва да направим (Ние)... нещо.“ - Ти трябва да направиш нещото...
  • „Допивам си бирата и тръгваме!“ - Дано не ме следи и успея да си поръчам още една бира... Сега ми е паднало да пия с приятели!
  • „Излизам за по бира набързо.“ - Не ме чакай!
  • „Уморен съм!“ - Уморен сън, остави ме, не си ти виновна, така че недей да си фантазираш глупости.
  • „Искаш ли да танцуваме!“ - Хич не ми се танцува точно сега, но умирам да те стисна за дупето.
  • „Страхотна рокля!“ - Имаш невероятно тяло и секси форми.
  • „Обичам те!“ - Искам да правим секс... и да, наистина те обичам!
  • В магазина: „Това ти стои страхотно!“ - Взимай каквото и да е и да приключваме вече с този шопинг.
  • „Децата заспаха ли?“ - Чист ли е терена за малко секс преди лягане?
  • „Ок, ще го оправя!“ - Да, ще го оправя... някога.
  • „Да, ти си права, скъпа!“ - Само по-тихо, че не мога да гледам мача... и нали секса довечера си остава!?

Коментари

Lilencety

Нито една телевизия, филм или сериал не се излъчва или хоства от този сайт. Използват се само безплатни линкове към тях, предоставени от потребителите, тези линкове се разпространяват свободно в интернет пространството.
Ако вие сте притежател на авторското право на някой фаил, който има линк в сайта и желаете той да бъде премахнат от сайта, може се свържете с нас чрез формата за контакти, където да посочите какъв е проблема.

Благодарности : Lilencety