Представена публикация

50 необичайни секс въпросa и техните отговори


Съветите и сексът си приличат.

 Понякога искаш да са дълги и смислени, друг път – колкото по-кратки, толкова по-добре.

Ето 50 въпроса и супер кратките им отговори.
1.      Кой е най-лесният начин да пробваме 69?
Легни върху него, или легнете един до друг.
2.      Защо мъжете искат да правят секс сутрин?
Тогава нивата не тестостерона им са най-високи.
3.      Как мога да забавя оргазма си?
Сменете си местата.
4.      Аз съм ниска, а мъжът ми е висок. Коя е най-добрата поза?
Ти отгоре.
5.      Как да му покажа, че това, което прави, ми харесва?
Стени шумно и трий бедрата си в него.
6.      Идеята да правя секс с непознат много ме изкушава, но не искам да изневерявам на моя човек. Какво да правя?
Срещнете се в бар и се дръжте така, все едно не се познавате. После го заведи у вас.
7.      Искам да ми върже очите. Как да му покажа, че е възбуждащо?
Вържи първо неговите.
8.      Кой е най-добрият начин да поема контрола по средата на сеанса?
Целуни го страстно и после го нагласи в каквато поза искаш.
9.      Какво превръща оралния секс от добър във върховен?
Ентусиазмът ти.
10.  Коя е най-подходящата храна за в спалнята?
Бита сметана.

11.  Какво да направя, за да сме енергични и потни?

Пусни бърза музика и ще се изпотите, докато поддържате ритъма.

12.  Имам страхотни оргазми, когато си играя с вибратора. Как да постигна същото с моя човек?

Вкарай вибратора в сексуалната игра.

13.  Ако правя секс с много мъже, ще стана ли по-широка отдолу?

Не.

14.  Как да не се притеснявам толкова за тялото си, когато съм отгоре?

Облегни се напред, така че лицата ви да са едно до друго.

15.  Коя е най-чувствителната част от пениса му и какво трябва да й правя?

Върхът. Бавно го облизвай с езика си, все едно ближеш сладолед.

16.  Чувала съм, че свиването на вътрешните ми мускули го възбужда допълнително. Защо?

По-стегнатата хватка около пениса му предизвиква повече удоволствие.

17.  Всички мъже ли ходят по стрип барове?

Не.

18.  Защо ми е толкова приятно, когато ми дърпа косата по време на секс?

В скалпа има много нервни окончания, които са по-възбудени от обикновено по време на секс.

19.  Усещат ли мъжете разлика между обикновените и оребрените кондоми?

Не, ребрата са за удоволствие на жената.

20.  Може ли да се ползва лубрикант за секс под душа?

Търси такива на силиконова основа – тези на водна ще се отмият.

21.  Как да постигна по-интензивен оргазъм?

Отпусни се и дишай дълбоко.
22.  Какво да правя, ако му спадне по средата на изпълнението?
Хвани го в основата и го потъркай няколко пъти здраво.
23.  Има ли ми нещо, ако много се подмокрям по време на секс?
Не.
24.  Нормално ли е да фантазирам за други мъже?
Да, но по-добре не го споменавай.
25.  Ако не правя секс известно време, вагината ми ще се свие ли?
Не.
26.  Обичам да съм шумна в леглото. Как да не плаша хората?
Започни с леки стонове, после малко по-силни и накрая финиширай с „О, да!“
27.  Вярно ли е, че загряващите лубриканти правят секса по-хубав?
Някои хора смятат, че е така, докато други мислят, че промяната в температурата ги разсейва. Пробвай сама и си реши.
28.  Кое е най-секси бельото според мъжете?
Мненията са различни, но черното лесно за махане бельо е винаги популярно.
29.  Колко време да му оставя за презареждане преди втори рунд?
От пет до 30 минути.
30.  Как да го накарам да ме напляска?
Напляскай се сама и той ще те последва.

31.  Ще стане ли сексът по-добър, ако си направя бразилска кола маска?

Не.

32.  Как мога да разбера дали е спал с мъже?

Само ако все споменава бившето си гадже Иван.

33.  Ако правя секс, докато съм суха, ще се напрегна ли?

Не, но ще боли.

34.  Каква секси дреха да нося, докато го правим?

Обувки на високи токчета.

35.  Коя поза ще го задържи по-дълго?

Ти отгоре – можеш да забавиш темпото, ако не си готова.

36.  Защо иска да правим секс на запалена лампа?

Защото гледката на голото ти тяло го възбужда.

37.  Иска да съм по-доминираща. Какво да направя?

Бутни го в леглото и му кажи какво точно искаш да ти направи.

38.  Коя е сексуална фантазия номер едно на мъжете?

Тройка.

39.  Какво е фетиш към краката?

Честото желание да ближеш нечии пръсти на краката.

40.  Може ли мъжът да усети оргазма ми?

Може да усети леко свиване на вагиналните стени.

41.  Какво да правя, ако съм в цикъл и не искам да правя секс?

Разменяйте си чувствени съобщения.
42.  Интересуват ли се мъжете от факта, че срамните ми устни не са съвсем еднакви?
Не.
43.  Приятелят ми наистина ли фантазира за секси приятелките ми?
Да.
44.  Студеният душ наистина ли убива желанието за секс у мъжа?
Да. Студената вода свива пениса. Освен това е трудно да се чувстваш секси, когато си замързнал до кости.
45.  Възможно ли е да разбера дали ще е добър любовник, когато го срещна за пръв път?
Ако е внимателен – отваря врати, докосва те нежно – това е индикатор, че ще бъде внимателен и в леглото.
46.  Различни размери ли е женският клитор?
Да, но размерът няма значение.
47.  Искам да правим секс прави, но приятелят ми ме поддържа трудно. Каква поза да изберем?
Сложи единия крак на пода, а другия подпри на ниска масичка или табуретка.
48.  Искам малко по-грубо. Как да започна?
Дръж му ръцете над главата, докато го целуваш.
49.  Трябва ли да му пипам зърната по време на секс?
На някои мъже им харесва, на други – не. Оближи му зърното и виж как реагира.
50.  Какво усеща, докато е в мен?
Пъхни си пръста в устата и го смучи и ще разбереш.

** Бонус!- 6 въпроса, които интересуват него:

1.      Пенисът ми е леко извит на дясно. Ще я боли ли?
Не. Леката извивка е нещо нормално и често срещано. Ако е много крив, иди на лекар.
2.      Приятелката ми иска да прави секс само на тъмно. Как да я накарам да светнем лампите?
Не можеш да я накараш насила. Но много свещи и комплименти ще свършат работа.
3.      Колко дълго да й правя орален секс?
Докато тя иска.
4.      Къде е тая g-точка?
На между 2.5 и 5 см във вагината, на предната стена, в посока пъпа й.
5.      Как да разбера дали не се преструва?
Не можеш. Гледай дали са й щръкнали зърната, дали лицето и е зачервено, дали е задъхана и дали вагиналните й мускули пулсират.
6.      Как да направя секса отново интересен в дългосрочна връзка?
Целувайте се. Споделяйте си фантазии. Прекарайте един ден в леглото. Подари й секси бельо. Пробвайте нови пози.

Коментари

Lilencety

Нито една телевизия, филм или сериал не се излъчва или хоства от този сайт. Използват се само безплатни линкове към тях, предоставени от потребителите, тези линкове се разпространяват свободно в интернет пространството.
Ако вие сте притежател на авторското право на някой фаил, който има линк в сайта и желаете той да бъде премахнат от сайта, може се свържете с нас чрез формата за контакти, където да посочите какъв е проблема.

Благодарности : Lilencety