Представена публикация

Какво е любовта

  
Любовта е начинът, по който усещаш един човек близък до твоето сърце. Постоянно е в мислите и съзнанието ти, във всяка една минута, ума ти е зает да мисли, че някъде, някой те обича и съответно ти го обичаш, мисли за теб и го е грижа за теб. Любовта е да желаеш да прекараш всяка една стотна от секундата с него и само мисълта, че ще се отдалечите един от друг те кара да се вълнува сърцето ти в чувство на не комфортност. Често вечер стоя зад теб и те гледам, и гледам, и гледам, без дори да мога да те докосна или целуна, но сякаш искам този миг да не свършва, защото дори и това ми стига да те гледам мълчаливо с очи, защото те обичам. И това е един вид любов без да можеш да целунеш или докоснеш с ръка онова човешко същество, което сърцето ти подсказва че е най-близко до твоето. 




Няма думи, повярвай ми за всичко това, любовта е безкрайна вселена, тя е брод между две същества прекрачили прага на чувства и страст. 


Често двамата с тебе мълчим, и казваш, че няма диалог по между ни, но дори и така мълчаливо да стоим на мен ми стига, че съм до тебе, защото чувството в мене стой и ми казва, че сърцата ни си принадлежат. Ако има Любов, ако един ден тя победи, и ни събере отново  няма да има нужда от думи помежду ни. На мен ми стига само това, че ти ще си с мен и до мен.


Истинската любов е тази, която поема ръката ти, но и сърцето ти успокоява. Любовта не се състои само в това двама души да се гледат един друг, а да гледат в една и съща посока. Понякога тази посока се губи, но мисля, че именно любовта е тази, която намира правият път тези две сърца да поемат отново в тази посока. Любовта е да даваш на всеки твой ден шанса тя да бъде най-добрата в живота ти. Всеки ден да обичаш с макар и грам повече от предходният ден. 


Любов е и когато слушам от теб да произлизат думи на обида към мен, а аз да стоя безмълвен и скришно в себе си да се питам възможно ли е всичко това?  Въпреки всичко казано обаче, Аз оставам с надежда в сърцето, че любовта ще победи. Въпреки всичко казано, Аз не съм в състояние да се разсърдя и обидя, защото не мога да се обидя на човека, когото обичам, защото над всичко стои любовта. И това е любов, да можеш да прощаваш и да правиш компромиси.


Любов е, когато макар и вече разделени ти продължаваш да изпитваш същите онези чувства към човека, с когото някога те е свързвало нещо.


До вчера палех свещ за нашето бъдеще и нашето щастие. От днес нататък ще продължавам да ги паля и да се моля на Господ с надеждата някой ден, Той отново да кръстоса пътищата ни, да ни събере отново, този път за нещо по добро, за по-дълго. Ако можех да събера парченце по парченце, частица по частица, частите на „счупената стомна” /както не веднъж си ми казвал/ на нашата любов, то бих ги събирал цял един живот с надеждата един ден, пък било то и на края да бъдем отново заедно.





Отдавна вече разбрах, че от любовта и боли. Любовта не се състой само в това да изпитваш удоволствие и наслада, в любовта съществува елемента наречен „болка”. Болка, причинена от твоето най-мило и скъпо същество на този свят. Този вид болка като че ли някак си се преодолява, идва времето, когато любовта надделява над тази болка и остава само спомена, остава само любовта.


Коментари

Lilencety

Нито една телевизия, филм или сериал не се излъчва или хоства от този сайт. Използват се само безплатни линкове към тях, предоставени от потребителите, тези линкове се разпространяват свободно в интернет пространството.
Ако вие сте притежател на авторското право на някой фаил, който има линк в сайта и желаете той да бъде премахнат от сайта, може се свържете с нас чрез формата за контакти, където да посочите какъв е проблема.

Благодарности : Lilencety