Представена публикация

Личност е една малка част от огромния свят


Моята личност е една малка част от огромния свят.Тя от биологична гледна точка се отличава от всички останали и в този смисъл допринася с универсалността си за многообразието на човечеството.
Светът,в който аз живея, е едновременно враждебен и приятелски настроен. Той ми дава хиляди възможности за реализация и усъвършенстване,но и ме поставя пред редица изпитания.
Основни приоритети на съвременния свят са глобализацията и изключително развитите технологии. Освен това съвременните технологии ми позволяват да получаваме бързо и евтино всякаква информация, което ми помага да се запозная с целия свят и да избера моето място в него. Всичко това е предпоставка за едно по-добро бъдеще що се отнася до професионалната ми реализация и материалната ми стабилност.
В същото време обаче прекалената мобилност и желанието за преодоляване на всякакви граници  обезличава националната ни принадлежност, а това в известен смисъл обезличава и личността. 
Всеки от нас е единствен по рода си не само заради своята същност, способности, генетични заложби, произход, интереси, но и заради начина, по който вижда и разбира света около себе си. Не е необходимо да си световно известен или да живееш в голяма и силна страна,за да дадеш идея, която би могла да тласне света още по напред в развитието му. И Айнщайн е смятан за луд, но неговата теория за относителността е едно от великите открития на човечеството. Ето защо е важно човек да вярва в себе си и във възможностите си, да се гордее с това, което е и с това, което знае и може. Никоя нация по света не е известна още от създаването си-нейните представители я правят такава, споделяйки пред света гениалните си прозрения. Така например българинът Джон Атанасов направи нашата нация известна, създавайки технология, без която днешният живот е немислим. И той не е единствен. Познати са ни много велики хора, които са допринесли за развитието не само на собствения си народ, но и на цялото човечество, създавайки нещо ново, което улеснява живота ни.
Имайки предвид всичко това,смятам,че макар да срещам трудности по своя житейски път, аз имам реалната възможност да постигна всичко, което желая, защото светът, в който живея, умее да се отплаща на тези, които работят за неговото развитие. Глобализацията и съвременните технологии имат своите недостатъци, но преди всичко те са изключително полезни на хората, защото ни правят едно огоромно семейство, което напредва постоянно с общи усилия.
Моята личност е непозната на по-голямата част от човечеството, но света около мен ми дава възможност да се запозная и с всичко и всеки, да покажа коя съм, какво знам и мога. От мен зависи дали ще се възползвам от дадените ми възможности.

Коментари

Lilencety

Нито една телевизия, филм или сериал не се излъчва или хоства от този сайт. Използват се само безплатни линкове към тях, предоставени от потребителите, тези линкове се разпространяват свободно в интернет пространството.
Ако вие сте притежател на авторското право на някой фаил, който има линк в сайта и желаете той да бъде премахнат от сайта, може се свържете с нас чрез формата за контакти, където да посочите какъв е проблема.

Благодарности : Lilencety