Представена публикация

Никита Джонсън

 Никита Джонсън, на 38 години oт 20 години живее в Швеция. Има собствен бизнес, има тату студио и ресторант.На 18 години успява да се спаси в чужбина - при родителите и, които живееха в Швеция. Там завършва висшето си образование.Тя е момичето с татусите, защото са нейния живот.
-"...Да се ​​татуираш наистина означава да прежалиш кожата си, да можеш да покажеш своите емоции, твоето сърце да бъде изписано върху твоето тяло. Просто да станеш прозрачен.
Много хора се шокират, разбира се. На Витошка последния път като се разхождах, хората се кръстеха. Не знам защо, дори не ме интересуваше дали им харесва, или не. Аз се чувствам свободна да бъда себе си.
Научих, че за да си щастлив, това е избор. Щастлива съм и то много! Обичана съм и обичам. Човекът до мен се казва Борислав Борисов, който най-вероятно познавате от Къщата на Big Brother. Тази връзка не ми дава, тя ПО-скоро ме кара да бъда. Тя ме кара да се чувствам жива. Тази връзка е моят живот...."

Никита Джонсън  стана големият победител в риалити предаването Big Brother 2015 Natutal.
Всеки влезе в Къщата с категоричната заявка, че именно той ще бъде победителят. Само един обаче успя да се окичи с титлата Победител.

Бронзовият медал бе присъден на Пламен Богданов и той напусна най-великото шоу на България на метри от финала. Преди да се види с Ники Кънчев, Пламен се завтече да прегърне най-близките си Съквартиранти, след което изрази пълната си подкрепа към финалиста Кирил.

Среброто отиде в ръцете на Кирил и той напусна Къщата завинаги с 30% зрителска подкрепа. Борсовият агент призна, че е спечелил, още влизайки в това шоу. Един от най-запомнящите се образи в Къщата изрази щастието си, че е срещнал прекрасни хора, което за него е най-голямата награда.

Седем години след последното издание на най-великото шоу, най-голяма подкрепа получи Никита. Тя спечели сърцата на 70% от зрителите на Нова.

Големият победител за 2015-та си тръгна с 26 651 лв., Нов луксозен автомобил и любовта на публиката.

Коментари

Lilencety

Нито една телевизия, филм или сериал не се излъчва или хоства от този сайт. Използват се само безплатни линкове към тях, предоставени от потребителите, тези линкове се разпространяват свободно в интернет пространството.
Ако вие сте притежател на авторското право на някой фаил, който има линк в сайта и желаете той да бъде премахнат от сайта, може се свържете с нас чрез формата за контакти, където да посочите какъв е проблема.

Благодарности : Lilencety