Представена публикация

Какво мислят жените за секса за една нощ

Мъже, това са нещата, които жените наистина си мислят за секса за една нощ.



Да "забършеш" някой случаен пич в бара и страстта да ви порази по-бързо от светкавица По време на буря е сценарий, който се е случвал поне веднъж в живота на една жена. На едни им става навик да си организират случайни еротични приключения, други не биха повторили повече. Но при всички положения, следните мисли се въртят из нашите глави, стане ли въпрос за секса за една нощ.

1. Предпочитам да дойдеш у нас, само защото съм сигурна, че на моето легло са постлани чисти чаршафи.

Също така в банята има тоалетна хартия, а на нощното шкафче - презервативи.

2. Сериозно, гледай да имаш презервативи в себе си.

Точно както няма как да се качиш на самолет без билет, няма начин да се качиш върху мен без презерватив.

3. Не ти е разрешено да намекваш, че съм лесна или с леко поведение, защото сексът ми харесва.

Да говориш мръсотии е възбуждащо, но дори не смей да отбелязваш, че се държа неприлично, защото ми харесва да правя същите неща и да се наслаждавам на секса, както теб.

4. Ако искам да си разменим телефоните, ще ти кажа, че искам да си разменим телефоните.

Честна дума, всичко е наред. Няма нужда да си играем на блъфиране, при което си разменяме телефоните и се преструваме, че ще ходим на среща. Не сме длъжни да се срещаме след тази нощ.

5. Недей да предполагаш, че ще ти разреша да останеш да спиш при мен след като приключим.

Сексът за половин нощ е също толкова вълнуващ, колкото сексът за цяла нощ. И двамата имаме ангажименти за вършене сутринта, нали така?

6. Това че не се познаваме, а правим секс, не ти дава правото да ме третираш като боклук.

Да, знам, че не съм ти гадже, но все пак трябва да се държиш мило с мен. Все пак съм човешко същество (и то такова, в което си проникнал с най-интимната част от тялото си).

7. Има разлика между това да имам чувства към теб и просто да проявя нежност.

Може да се гушкаме след като приключим с авантюрата, но не е необходимо да прекараме другия ден заедно и също така - не мисля, че следващата логична стъпка е брак, бяла спретната къщурка и тичащи по двора деца.

8. Няма нужда да закусваме заедно сутринта.

Но не бих отказала чаша кафе.

9. Ако съм дошла у вас, бих оценила ако си разделим парите за такси.

Ако платиш цялото такси ще бъде все едно даваш пари, за да дойда и да правя секс с теб, но ако разделим сметката цялата ситуация става много по-дипломатична.

10. Няма да имам нищо против да започнем да се виждаме редовно за секс, ако и двамата сме съгласни да го правим.

Особено ако сексът е бил невероятно добър. Споменавам това, за да дам гласност на твърдението, че жените също желаят да си прекарват хубаво без обвързване и не е задължително да се влюбват във всеки човек, с който правят секс.

11. Ако не ме докараш до оргазъм, то цялото нещо е било чиста загуба на време, честно!

Вълнуващото нещо около секса за една нощ е именно да правиш секс с готин непознат. И ако сексът не е добър, то цялата операция се оказва напълно безсмислена. По-добре да се бях наспала.

12. Трябва да си искрен с мен на 100% и да признаеш, ако имаш някакви полово предавани заболявания.

Може да съм ти непозната, но все пак е задължително да ме уведомиш.

13. Просто ми кажи, ако имаш важни ангажименти на сутринта.

Вместо буквално да свършиш и да си тръгнеш, без да даваш каквито и да било обяснения. Просто бъди искрен и се дръж почтено, доколкото ситуацията го позволява.

Коментари

Lilencety

Нито една телевизия, филм или сериал не се излъчва или хоства от този сайт. Използват се само безплатни линкове към тях, предоставени от потребителите, тези линкове се разпространяват свободно в интернет пространството.
Ако вие сте притежател на авторското право на някой фаил, който има линк в сайта и желаете той да бъде премахнат от сайта, може се свържете с нас чрез формата за контакти, където да посочите какъв е проблема.

Благодарности : Lilencety