Представена публикация

Ох Путьо! Вече няма мъже, а само путьовци

 


Днес засягам една тема, а  именно мъжете – путьовци... Не зная дали и вие познавате или сте се натъквали на такива някога? Искрено ще ви завидя, ако не сте! Честно казано предпочитам жена, която се бие, отколкото такъв мъж.. Също не зная и какво другите разбират под „путьо“... затова аз първо ще ви кажа моята дефиниция каква е.


Направо побеснявам когато някой мъж ми излезе с това, че не бил путьо ами бил възпитан добре. Гледайте сега какво ще ви обясня аз – да си възпитан добре и интелигентен е едно, да си образован е съвсем друго, да си кавалер и джентълмен е съвсем трето и да си путьо е различно също. Не бъркайте възпитанието с това, че сте по-жени от жените...😁 

Родителите ти са те възпитали добре... Прекрасно! Един добре възпитан и интелигентен мъж е този, които седи стабилно до жената, а не който е жената. Съвсем малко вече са мъжете, които бих могла да сложа в тази графа... Неразделна част от възпитанието е това да бъде мъжът кавалер и джентълмен... а аз такива мъже почти не познавам, колкото и доста от мъжката половина в днешно време да се мислят точно за такива. Не сте! Вие сте си чисто и просто путьовци! 

Един възпитан мъж не е онзи, който се е научил само да се извинява и оправдава и да се държи добре с всички, ами е онзи с позиция и с действия, които не биха изисквали извинения или оправдания. Той трябва да взема решения и да носи отговорност за тях. А не само едното от двете..Той трябва да е самостоятелен, не да се опира на мама и тати до 40-50 годишна възраст, не да мрънка постоянно и да се оплаква от какво ли не..Или пък мъж, който се сърди за щяло и нещяло..ОМГ!!! А какво забелязвам аз?:

1. 30 годишни мъже търсят себе си... не знаят все още какво да правят с живота си и как да се развият..На 30??? Живеят с мама и тати и хобито им е да ходят на дискотека и да свалят мацки. Ако белким си намерят работа се започва с недоволството колко им е натоварено там... напускат я и намират друга, на която мамините златни също не се чувстват добре и пак я напускат??? Абе, дришльо, дядо ти като е ставал в 4 да ходи на полето и е стоял там по 12-13-14 часа в пек и студ какво да не би да не е станало човек от него, че и прекрасно семейство е имал. А на вас искате парите да ви валят от небето, за да не се претоварите и да не счупите нокътче, че после не можете да си запалите наргиленцето. Смешки такива... 

2. Свалянето на мацки ми е любимо просто! Като чуя от някой мъж „тая не е мой тип!“ А ти кой тип беше? Ти какво имаш да предложиш, че смееш да оценяваш момиче по този начин. Не била блондинка, била брюнетка... не била нисичка, била ти твърде висока... носът и не бил чип, а циците малки. А ти гледал ли си се в огледалото? На теб, скъпи кое ти е така идеалното? Паричките на тати, плочките от фитнеса и спираме дотам. Защо не седнеш и не се позамислиш тая жена дали ще успее да те направи щастлив и дали ще успее да изгледа децата ти... защо не се позамислиш дали ти самият можеш да й предложиш нещо наистина ценно? Как пък да му се не види има мъже, които се ожениха щастливо около теб, а ти си сам и все по дискотечките и по сайтовете за запознанства... в търсене на твоя тип жена и все така сам, и все така САМ! Ама то нямало свястни жени..е, няма! Те са със свестните мъже, защото са техен тип 😉

3. Лошото е, че не само сред 30 годишните мъже се срещат путьовци, аз познавам и 20-30-40-50-60 годишни такива. Независимо дали обстановката, в която се намират е семейството или работното място, те просто се държат като шишарки. Два примера: Първо – моят скъп началник, за който да си началник е просто позиция и той е по-скоро задник с позиция, както обичам аз да го наричам. За три години този човек един път не е застанал и постъпил мъжки спрямо своите подчинени... Влизаш при него с молба за съдействие, питане, за съвет... той просто започва да крещи да те напада, да се изкарва жертвата, да се оправдава и мрънка. Идвало ми е да се разплача на моменти, защото той ми е прекият ръководител... аз трябва да се обръщам към него, когато става въпрос за работа, а твърде често не ми се занимава, защото имам чувството че разговарям с жена в цикал, която отказва цигарите и е на диета, а не с 60 годишен човек, който е над мен в йерархията. Вторият пример е за онзи семеен тип мъже, които са като стайно растение в семейството – появява се трудна ситуация и вместо те да я решат и да се почувства жената до тях и децата им сигурни и защитени, той просто гледа празно като крава... Седи и гледа, вдига рамене и  най-много да започне да се оправдава, че той не е виновен за създалата се ситуация и аджеба какво ще взима отношение в нея. 

4. И стигнахме до думата „Кавалер/Джентълмен“. Да, това е просто дума в днешно време, не е нещо, което притежават мъжете. Има много редки изключения, но не в пълен комплект. Тук-таме по някоя кавалерска проява се забелязва... често поизпросена, но хайде да не бъдем крайни песимисти. Пак е нещо 😀 Ето няколко примера:

- Цветята – първо и много важно поне за мен! Толкова от мъже съм чувалата как да подаряваш цветя е старомодно... И после бягам към някоя тоалетна да повърна. Цветята са най-нежният израз на уважение (към приятелки или колежки), на любов (към половинката), на обич (към жените в твоето семейство) и е задължително да ги подарявате поне като има повод. Тук искам да отбележа, че доста жени не обичат цветя и донякъде те също са виновни мъжете да не подаряват цветя. Но само донякъде, защото един истински джентълмен ще се поинтересува дали обичаш цветя и реакцията на празник ще е съобразена с това, а не с някакви предположения „дали-или“. На мен ми се е случвало по случай 8ми март момче, с което излизах (просто излизахме, беше ни 4-5та среща) да ми подари шоколадови бонбони вместо цвете..???????????? Няма да ви казвам как се чувствах цял ден, гледайки около мен момичета да носят цветя 😦 😦 😦 Само да кажа, че повече не излязох с него! Това се прави от уважение, без значение дали сме спали заедно или още само излизаме, дали счита, че само мамчето му празнува на тоя ден и т.н. путьовски разсъждения.

- Отварянето на врата – далеч съм от мисълта, че ще ми отвори някой мъж вратата на колата и ще ми подаде ръка да сляза. Това го е правил само баща ми... но там нивото на възпитание, интелект, кавалерстване и т.н. е прекалено високо, за да го достигнат днешните момченца на моята възраст. Та, това не го очаквам... Но да влезем в заведение и той да си хване вратата и да се набута пръв, Ъъъ??? И това бе последният път, в който ме видя...😉

- Изпращането! Евалата на тези които са ме изпращали и не са ме оставяли да си ходя сама по тъмното. Но ми се е случвало ( едно момиче)  с което излизах ми той пести от гориво без значение ще ме взима ли или изпраща... Даже вали и ми вика ела там ела насам... Сигурно ще му се разтопи захарната пишка, не зная. Само знам че от такъв индивид нищо сериозно да не очаквам.

- Плащане на сметката – ох, тук аз съм на по-особено мнение от повечето жени и за мен специално това не е толкова важно. Аз мразя да ме черпят, освен ако човека няма повод. Първо аз имам пари винаги в себе си... ако нямам, няма да изляза, но няма да позволя на някого да ме черпи, най пък малко всеки път като излизаме. Много мъже са настоявали да го правят (и приятели и гаджета и колеги, даже..помня как като започнах работа имах един колега, който всеки Божи ден ме черпеше кафе сутрин, на обяд като ходехме някъде навън пак черпеше...Стигали сме до скандали с него, но не се отказа. Обясни ми, че го прави от чисто кавалерско чувство, приятно му е, не очаква нищо от мен и ме помоли да не му чупя катъра. В един момент се примирих де). Но като цяло в повечето случаи отказвам (достатъчно ми е предложението да го направи) или приемам, но с уговорката следващият път аз да го черпя. Единственото, заради което съм склонна да приема почерпка е ако момчето има повод или ако иска да ми благодари за нещо (въпреки че съм правила толкова много за разни мъже и те се правят на ударени да кажат „благодаря ти“, камо ли да ме черпят, хахаха). Много приятелки са ме критикували, заради този ми начин на мислене. „Ама той спи с теб, длъжен е да те черпи!“. Е да, ама аз не спя с него, за да ме черпи. Аз по принцип никога не спя просто с някого. Влагам повече и очаквам повече от почерпка 😉

- „Студено ми е. И на мен“ – Ох..Да, наясно съм, че и мъжете сте хора, които изпитвате студ..:D 😀 😀 😀 😀 Не, не мога да го приема. Казваш на някого „студено ми е“ и той те поглежда и възкликва „да, времето захладня“ или „ами да си ходим?“ или любимото ми „и на мен“. И винаги ми се иска да отговоря „ако ти измръзне матката, какво ще правиш в живота си?“ Напрягам се само като го пиша това... Имах един колега (приятел) който ми предлагаше връхната си дреха само щом захладнееше, а ние сме някъде навън. Беше младо момче, впрочем. Не знам какво ви коства бе, мъжленца. Ще ви се развали аутфитът ли, ще ви настръхнат зрънцата ли или просто ви е страх да не ви замирише на женски парфюм дрехата? Че и такава версия съм чувала и то от необвързан мъж... 

- Изморен съм – На всеки понякога напрежението му идва повече..НО когато си мъж и се имаш за голямата работа е истинска излагация да мрънкаш като момиченце колко си изморен, колко си работил, колко нямаш време дори за час с жената до теб. Ами един ден като имаш семейство? Какво ще стане тогава? Ще ги зарежеш, за да спиш ли? Ай, сиктир, ще те .. у путьото нежен!!!

- Носене на тежко - Аз като мъжко момиче не обичам да ми се помага! Но!!! Но , но, но... Когато видите че жена носи нещо  видимо тежко, помогнете й и не приемайте не, благодаря за отговор. На вас няма да ви се счупят пръстите, но нераждали жени  не е много добре да дигат тежко.

- Да карате жена да се чувства излишна или ненужна – Аз имам пак едно собствено виждане за нещата, което мисля че е безкрайно правилно. И то е, че ако не искам да съм в компанията на някого, защото ще ни видят, ще кажат нещо, не се чувствам аз комфортно, не съм в настроение или просто този човек ми е неприятен по някаква причина, то аз просто не излизам и даже въобще не общувам с него. Имах един случай от преди време – излизахме с едно момче, чиито приятели не ме харесваха, защото считаха че като е с мен вече край не могат да си излизат по мъжки. Та това момче като излизаше с мен го правеше едва ли не тайно. То не беше да не ходим по центъра, да не качваме снимки заедно, ако сме в мол, например да не се държим за ръка... Аз го зарязах, разбира се доста бързо. Но това е непоносимо, наистина. Ако ще ходиш в забутано заведение с половинката си или дори с някоя приятелка или колежка или въобще момиче, каквото и да ти е то..ако ще се криеш като си с нея, не искаш да се снимате (изключвам случаите, в които мои приятели не обичат да се снимат и затова не се снимаме никога) и въобще ей такива неща, то по-добре прекрати комуникацията с нея и готово, защото е адски обидно и унизително всичко това. Какво значение има какво си мислят хората, ако на теб общуването с този човек ти е окей? Ако има... значи какъв мъж си? Ами мъж без собствена позиция! И второто – отиваш някъде с момиче (пак няма значение каква ти е), щом сте отишли заедно тя е дамата до теб в момента, а ти си й кавалер (малко старомодно звучи, но аз разсъждавам старомодно като цяло). Та – с нея си отишъл, с нея си тръгваш, с нея седиш. Демонстрирането на всякакъв тип игнор от сорта на „аз видях един приятел, отивам при него“ и зарязването на дамата или „аз видях една стара любов ще си тръгна с нея“ и темподобни идиотщини са отново демонстрация на унижение и обидно отношение и нищо повече и са недопустими!!! Недопустими са за един възпитан и интелигентен мъж. Защото да си възпитан не означава да даряваш с вниманието си куцо, кьораво и сакато, а преди всичко да уважаваш човекът до теб В МОМЕНТА (без значение какви са ви отношенията)! Когато приключиш излизането с това момиче, изпратиш я, кажете си чао си свободен да ходиш където поискаш, а не да я зарязваш по време. Освен това никоя жена не бива да вижда как в нейно присъствие даден мъж уважава, подкрепя или показва повече внимание на друга, ако тази вечер има честта да бъде в нейната компания. Ако някоя ти е по-симпатична, излез си с нея и й го демонстрирай, но не и тази вечер, не и тук и не пред дамата, с която си в момента. Това, разбира се, не важи ако сте двойка. Хахахахахах, тогава тя е дамата на сърцето ти и ако усетиш, че вече не е на първо място за теб се разделете и тогава го демонстрирай на други жени. Но като цяло никоя жена не заслужава да разбира и знае, че друга е по-ценена и желана от нея и то в нейно присъствие!!!

- Аз съм в добри отношения с всички – Путкенско е! И за двата пола се отнася това! Невъзможно е да си в добри отношения с всички хора. Невъзможно е всички да те харесват. Невъзможно е всички да харесваш. ТОЧКА по въпроса! Щом го правиш, в моите очи ти си пу*ка. Нямаш смелост да заявиш точно и ясно позицията си, да поемеш отговорност, да застанеш гордо изправен и да бъдеш себе си. Оправдания от сорта на „ако един ден опра до този човек?“... ще се насера от умиление. Какво значи да опреш до човек? Ти самият не си ли човек? Човек, който умее да се бори и да постига всичко сам.? Толкова ли ниско се оценяваш, че ще опираш до някого за нещо... И какво? Не харесваме някого, но продължаваме да му се мазним и да общуваме с него от страх да не ни потрябва някой ден. Та това е смешно за жена, камо ли за мъж. Аз не го разбирам. Не разбирам как може да мислиш, че някой е недостоен човек и да го поздравяваш. Как може някой да се държи зле в твое присъствие с приятел и ти да седиш отстрани като статист. Не разбирам как може да сте такива п*тки, скъпи мъжленца, а все още да се имате за нещо и да ходите с изправена глава?

- Интриги, клюки, сейр, лъжи – тези неща са типични за жените... ето защо аз предпочитам да общувам, да работя и да се сприятелявам с мъже. Но съм удряла на камък не веднъж и съм срещала мъже, които просто са си мега типичните интриганти, клюкари, сейрджии, обичат да лъжат и т.н. и това направо ме потриса. Вместо като един мъж на място да се дистанцираш от подобни неща, то ти често се оказваш в основата като типичен путьо!И се започват едни оправдания – „ама аз щото съм заобиколен от много жени и тоо“ и какво то? И се изнежи и ти ли? Първо на първо не всички жени са интригантки и клюкарки, като не искаш да ставаш такъв то общувай с нормални жени, кой те кара да се буташ при такива? А и никога не трябва да забравяме, че щом един човек е такъв към другите, рано или късно ще стане такъв и с теб или по друг начин казано – щом някой обсъжда друг човек с теб, обсъжда и теб с друг човек. И още нещо – великите хора обсъждат идеи, не падай на нивото на онези, които обсъждат други хора 😉.

- Не всичко се решава с бой – ох, тука е много размито разбирането, че мъжете които се бият са простаци или ниско интелигентни или невъзпитани...Аз не мисля така. Не всичко, разбира се се решава с насилие, но не се решава и с мълчание и примирение. Какво? Представете си следната ситуация – на заведение сте с дама (без значение каква ви е), идва човек (без значение кой пол) и започва да нагрубява дамата, която е с вас. Ще замълчите ли? Защо? Ако въпросният индивид е мъж и каже на дамата до вас, че е к*рва например, няма ли да го постресете леко и да го изпратите до вратата на заведението от уважение към нея. Без значение каква е ситуацията...вие не знаете, но това е да си мъж. Ако въпросният индивид е жена и обижда дамата с вас, няма ли да я поставите подобаващо на мястото й и да я помолите да се махне и да не притеснява както нея, така и вас? Защото това е неуважение и обида както към дамата, така и към самият вас. И ако не сте достатъчно мъже да уважавате и защитите нея, поне проявете самоуважение, за Бога!!! Но не, не и ако сте путьовци 😀

- Жена не се удря – И ако понякога даден мъж си заслужава боя и ако сте мъжкар ще му отдадете тая чест, то на жена не бива да посягате при никакви обстоятелства. Може да я поставите на мястото й (както при горната ситуация е повече от необходимо), но не и да я удряте. Защото мъжете, които посягат на жени са путьовци.


Ако сте се припознали, скъпи мъже, в някоя ситуация просто го променете..разбира се, ако не искате да сте „путьо“, ако ви е добре така не променяйте нищо, но в никакъв случай не се мислете за добре възпитан, силно интелигентен или мъжкар и т.н. Тези качества принадлежат на мъжете, които не постъпват така, щом вие го правите сте си обикновен „путьо“ с огромно самочувствие без покритие и няма да откриете добра жена за себе си..не и в този живот..не и докато не се промените!

И последно – ще вземе да се запита някой мъж с какво право давам такива коментари аз. Веднага отговарям – аз съм една млада, образована, красива, умна, интелигентна, възпитана повече от добре, с висока ценнотна система, амбиции, мечти, качества, цели и постижения дама. Тук няма значение къде си роден, колко пари имаш, с какво се занимаваш като професия..има значение дали си жена и човек с главно Ч. Естествено, ако някой се интересува ще кажа откъде съм, какво работя и т.н. Но аз съм и на база това, което съм имам изисквания към срещуположния пол. И понеже съм една истинска дама, то ми прави впечатление когато на среща ми стои истински мъж или путьо. Съжалявам, ако някой се е засегнал..изброих няколко истории тук, които са ми се случили на мен с разни путьовци..с нито един от тях не общувам, така че не ме интересува дали те ми четат блога и дали ще ги засегна. А всеки друг, който е засегнат може да се промени, както вече казах 🙂


Автор: Лили Димитрова 

Коментари

Lilencety

Нито една телевизия, филм или сериал не се излъчва или хоства от този сайт. Използват се само безплатни линкове към тях, предоставени от потребителите, тези линкове се разпространяват свободно в интернет пространството.
Ако вие сте притежател на авторското право на някой фаил, който има линк в сайта и желаете той да бъде премахнат от сайта, може се свържете с нас чрез формата за контакти, където да посочите какъв е проблема.

Благодарности : Lilencety